neljapäev, 15. märts 2018

Veel üks rahulik päev. Boonuseks õhtune vahetus

Eile õhtul käisin kuumas vannis ja võibolla just tänu sellele magasin väga hästi. Esimest korda tegin silmad lahti umbes seitsme aeg ning aru saades, et aega veel on, siis keerasin uuesti teki alla kerra ning tukkusin edasi.

Kui täna Nicolas küsis, kas ma kohvi soovin ning ma vastasin:"Oui, s`il vous plaît, chef!", siis ta vaatas mind tükk aega muigega. Järgnevalt pakkus ta juba kas piima või suhkruga ning seda siis juba prantsuse keeles. Vabandasin viisakalt, et ma veel õpin ning palun räägime ikke inglise keeles. Kuid kiituse sain, et õpin erinevaid keeli.
Tänane hommikupoolne tööpäev oli veel rahulikum, kui eile. Appi... Minusugune hüperaktivist ei suuda sellist asja kaua taluda. Eks seetõttu uurisingi kogu aeg, mida saan teha ning erinevate toitude koostist ja masinate hingeelu.
Täna oli minu ülesandeks mõned ettevalmistused: peterselli hakkimine, apperative jaoks juustuketaste valmistamine ja küpsetamine, merluusifileedelt pisikeste luude eemaldamine ja bataadipüree valmistamine. Seda peaks kodus proovima teha ning lastele pakkuma. Iseenesest imelihtne ja maitse on oivaline. Keetsin bataadi pehmeks, püreestasin koos võiga ning lisasin vaniljepastat ja voila! Nii lihtne see oligi.

Kolmeks oli köök korras ning õhtune vahetus hakkab seitsmest. Hoian pöidlaid, et oleks veidikenegi rohkem tööd. Ma luban, et muidu ma muutun laisaks veel.
Neli tundi vaba aega. Hmmmm... Kuna ilm oli liiga tuuline, siis otsustasin koju jääda. Kiire kõhutäis, veidike koristamist ja tunnike pikutamist. Kuulete... Juba hiilib laiskus lähemale.

Õhtupoolik

Lippasin siis nõks enne seitset restorani. Danii rääkis saalis teenindajaga ning mina otsustasin siis töökohad valmis sättida. Õhtu oli rahulik. Kokku oli 4 laudkonda. Danii tegeles serveeringutega. Nicolas oli ka kokariided lõpuks selga saanud ning tema askeldas veise sisefileedega. Nii palju, kui silma peal hoidsin, siis pakun et seda võis olla nii 20-30 kilo ringis. Ma loodan südamest, et see on märk sellest, et tulemas on tihe nädalalõpp. Mina puhastasin kastitäis basiilikut (väidetavalt) jämedatest vartest. Aga vaadates nende suurust, siis need on vist Tšernobõlist tulnud. Ning ülejäänud aja vaatasin Danii serveerimisoskust ning ulatasin oma abikäe, kui seda paluti. Lõpp nagu ikka, köögi koristus.
Homme tuleb alles kell 10 alustada. Ma ei teagi, mida ma selle vaba ajaga peale hakkan. Äkki hakkaks jooksmist harjutama?

Koju jõudes tegin tassi piparmünditeed ja kolisin oma laste kaasapakitud kaisukate kaissu. Kauneid unenägusid.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar