neljapäev, 11. jaanuar 2018

Veganlus

Ma olen terve oma teadliku elu söönud põhimõtteliselt kõike. Võibolla mõni üksik asi on, mis ei maitse/ei meeldi või olen saanud kehvasti (kui mitte s***sti) valmistatud rooga. Kuid ma olen alati üritanud toitu proovida või oma maitsemeeli harjutada.

Sel aastal osalen ühes tervislikus ettevõtmises, kus iga nädal on erinev challange ning see tuleb siis täita. Sellel nädalal oli kriteeriumiteks:
- 3 x 45 minutit aktiivset liigutamist (jooks, kepikõnd, rattaga sõitmine jms)
- teha iga päev planku ning igal järgneval päeval teha seda 5 sekundit kauem
- teha üks päev nädalas vegantoiduga.

Vot selle viimasega tuli pisar silma. Kommentaariumis lõõbiti küll, et friikartulid ketšupiga ja kartulikrõpsud lähevad ka sinna alla. Vennanaine, kes samuti sellest aktsioonist osa võtab, lubas päev otsa porgandit närida :)

Veidi googeldamist ja nii kurb see elu ka enam ei tundunud. Lihtsaid ja "söömiskõlbulikke" retsepte leidus päris mitmeid. Ning ka töö juures on tihti neid päevi, kus eriti söömiseks aega ei leidu ja päevas tulebki üks korralik hilisõhtune söömaaeg.

Minu valikuks osutus http://www.taimetoit.ee/2017/02/lihtne-ja-maitsev-nuudliroog.html?m=1 . Mina omalt poolt lisasin ka purgi kikerherneid ja lõpptulemus oli täitsa söödav. Kuna "midagi" jäi ikka puudu ning toitu sai ikka korralik pannitäis tehtud, siis homme lisan veidi kanafileed juurde :)

P.S. Poest asju kokku korjates avastasin Selverist Delimano wokpanni, mille 20 raha eest kassas endale lunastasin. Ja see pann on VINGE!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar