reede, 17. november 2017

Kes ma siis olen?

Kindlasti peaks selline postitus ju blogis olema? Proovin siis lühidalt kirja panna, kes ma olen ja kust ma tulen.

Naisterahvas Harjumaalt, tänaseks Lääne-Harju vallast Vasalemma alevikust. 32-aastane ning kolme tütre ema. Hariduselt kaubandustöötajast raamatupidaja ning eelmisest aastast siis koka eriala õpilane.

Haapsalu on mulle alati sümpatiseerinud. Võibolla seetõttu, et tegu on mereäärse kuurortlinnaga (veemärgina jumaldan igusugusel kujul veekogusid). Aga võibolla hoopis seetõttu, et siinpool on elutempo midagi muud, kui pealinna lähistel. Fakt on see, et mulle meeldib siia tulla. Eks seepärast vist olengi juba teist korda valinud enda harimiseks Haapsalu Kutsehariduskeskuse.
Ehk siis 2016 oli see aasta, kui otsustasin oma kolme "Trolli" kõrvalt minna enda kulinaarseid oskuseid lihvima Haapsalu Kutsehariduskeskusesse. Aasta jooksul on valatud pisaraid, verd ja higi ning on olnud ka meeletult rõõmsaid ja emotsionaalseid hetki. Esimese aasta praktikaaruannet kirjutades oli korra plaan ka akadeemiline võtta, kuid õnneks on mul sellised toredad sõbrad ümber, kes ei lasknud sellel mõttel teostuseni jõuda.

Lisaks lastele on mul ka töökoht. Või tegelikult.... Hmmmm... Õigem oleks vist ikka nii, et töökohal olen mina. Väikeettevõtjana pean kohalikus alevikus kauplust ja paratamatult olen ma sellega seotud 24/7. Aga sellest võibolla pikemalt mõni teine kord...
Lisatööna teen ka raamatupidamist. Seda siis vabadel päevadel ja vahest ka une arvelt.

Lisaks toiduvalmistamisele paelub mind ka käsitöö. Siiani on põhirõhk heegeldamisel ja kaartide valmistamisel. Siinkohal tahaks mainida, et armastan ka taaskasutust ning üritan seda nooremale põlvkonnale juurutada.

Esimese hooga peaks sellest ähmase pildi saama, kes ma olen :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar