neljapäev, 29. märts 2018

Lambad köögis

Ja seda otseses tähenduses. Õnneks küll mitte elusad ja määgivad, vaid rümbad. Danii rääkis juba eelmine nädal, et järgmisel nädalal toob chef terve lamba. Lihavõtete pärast. Täna hommikul käisid nad koos sisseoste tegemas ning toodi ka need kaks lambarümpa. Chef isiklikult tegeles nendega. Võttis noa ja kukkus erinevaid tükke sealt lõikama. Seda vaatepilti oli üsnagi lummav vaadata. Sa näed, kuidas inimene oskab ja tunneb sellest siirast rõõmu. Hops-hops ja oligi jaotustükid valmis. Ma aega otseselt ei võtnud, aga tundus kiire ja korralik töö olevat. Mina, kui uudishimulik praktikant, jälgisin iga liigutust kullipilguga. Ega iga päev ju sellist vaatepilti näe.
Hommikul tõi chef mulle tassi kohvi ja värske croissanti ning teatas:"Look, we take care of You!" Olin meeldivalt üllatanud, tänasin ja teatasin, et ma olen siin väga rahul. Lihtne žest, aga loeb nii palju.
Eile lõunal, kui olime just vahetust lõpetamas, teatas Danii, et oleme ka õhtul avatud. Kuna ilm oli õues üpriski jahe ning sajune, siis mulle see mõte isegi sobis. Ja nagu ikka... Tegin ettevalmistusi, aitasin roogade väljapanekuid teha, korjasin musti nõusid kokku.
Täna oli ainult hommikune vahetus. Peale lõunat otsustasin külmkappi veidi täiendada ning elamist korrastada. Mitte, et see nüüd nagu seapesa välja näeb, vaid elementaarne tolmu pühkimine ning põrandate puhastamine.
Kuna tänane ilm oli hommiku poole samuti vihmane ja tuuline, siis meeleolu polnud ka just kõikse parem. Veidike melanhoolsust, igatsus koduste näha ja õige piima ja kiluleiva järgi. Aga eks see on mööduv nähe. Üle poole aja on juba möödas ning ära tuleb kasutada iga võimalus, mis siin avaneb :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar